هستیم،بر آن عهد که بستیم.(22بهمن)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



هستیم،بر آن عهد که بستیم.(22بهمن)
نوشته شده در دو شنبه 21 بهمن 1393
بازدید : 417
نویسنده : حسن عباسی

مردم ايران فردا مصمم‌تر از هميشه و پرشورتر از گذشته با حضور پرشكوه و ميليوني خود در خيابان‌هايي كه برگ برگ دفتر انقلاب در آن ورق خورد يادآور حماسه بهمن 57 خواهندبود و بارديگر انقلابي بودن و انقلابي ماندن را با تمامي وجود فرياد مي‌زنند و برگ زرين ديگري برحضور خود در دفاع از ارزشهاي انقلاب مي‌افزايند.

روز  22 بهمن به يادماندني‌ترين روز از تقويم تاريخ ملت ايران، روز به بارنشستن خون هزاران شهيد از فرزندان اين مرز و بوم است كه در اين روز تمامي ايران، زن و مرد و پير و جوان شكوه وحدت و اعتماد به نفس ملي را به جهانيان نشان مي‌دهند .

در آستانه اين روز فرخنده دستگاه قضايي نيز همگام با ساير نهادها، گروهها، احزاب و سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي و اقشار مختلف مردم خود را براي حضور و حماسه باشكوه‌تر راهپيمايي عظيم امسال آماده مي كنند، تا بارديگر عظمت و سربلندي و اقتدار ايران در دفاع از ارزشها و دستاوردهاي گرانبهاي انقلاب و پاسداري از آنها به نمايش گذارند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: